Sunday 8 May 2011

Mana kawan kawan aku

Aku dah bagi kat depa /... Masa aku ada kuasa.. DUIT... DUIT...DUIT...Aku dah seleweng perabih... La ni depa nak belasah aku  satu orang klik untuk tahu

Bukan tiada budi baiknya ... Bukan tiada bahasanya ... Hebatnya dia nyata .. Tun Mahathir terpedaya.. Cakap nak apa ... semua boleh asalkan  Anwar ada......tapi sebenarnya ........ Dia lah ..........pengkhianat bangsa...

Dia  yang ajar orang UMNO jadi pengkhianat.....dia sogok orang UMNO dengan DUIT... DUIT... Duittttttttttt..
Dia temberang org. dengan gaya warak dia....org. ABIM kat kampung mana yg dia tak pi......  Dia terangkan penderitaan Islam seluruh dunia... Palestin.. Bosnia,..   Indonesia  dan mungkin akan timbul Kashmir katanya ..
Hati siapa tak kesian  ...   Hati siapa tak bergoyang   ......
Aku dah bagi depa kaya gunakanlah untuk kepentingan aku........

Menteri La ni ada yang sanggup duduk dalam 16 hari kerana Nuar .... Siapa  ?  tak ingat ke?  Datuk Zahid Dia masuk dalam kerana nak pertahankan Anwar (mcm mna tak pertahan  Nwar ... Nwar kasi dia jadi pengerusi 99 GLC)
Masuk la ini lah antara yang dapat ....Tapi sekarang dah sedar... Dah perasan kena tipu dek Anwar...Termakan budi... Buat cabutan Bertuah di Bagan Datoh 100 tahun bagi Proton Saga lerrr...mana mari.....  Itulah tergadai bodi....   saya percaya ada ramai lagi... yg dapat menafaat ini sampai kaya ... Dia beli sungguh .. Bukan  main-main... Kalau tidak dia tak kata lah ada org. UMNO nak lompat PKR 16 sept. Dia tak tipu tu... Dia dah beli lama dahhhhhhhh.......
 Tengok muka dia ... Tak ceria la masalah... Memang dia boleh cari kawan lain dengan membaya ......tapi semua dah hilang,,,,Dulu megah bukan main dengan Chandra Muzaffar ... antara org kanan yang menubuh PKR..... HANCUS.....  Megah sangat dengan orang yg ada sikit   pengetahuan Roslan Kassim. Faizal Osman.. Dimana  mereka ... Org kuat ABIM yg  dah hilanh tak mahu ikut aku.....
Mana Lawyer islamic kesayangan aku yg aku bina jadi YB Kulim,,,
Dimana dia.... Buat apa lari dari...lain 2 pun ada..........Mana la pi bloger yg dulu aku suruh apa pun dia buat ... la ni ngada 2 pulak dah    

Sapa lagi nak di harap...... Malaon ni pun buat perangai ngan aku.........

sapa lah aku nak harap semua dah sebat punggung aku balik... Ezam .. ke Hanafiah Man ke RPK .... Tak patut puak2  ni  siannnnn kat aku....


Tapi tak kesah aku ada ramai lagi org.  bodoh yang boleh aku temberrang dengan apa saja kebolehan yang ada pada aku...... Depa tu percaya .... Aku boleh perbodoh tokoh agama paih....  Depa tu bukan cerdek... Tak macam UMNO ... UMNO ramai yang nak pulas aku,,, tak guna.......

No comments:

Post a Comment

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...