Friday 29 April 2011

Dok kata dahhhhhhh.....................






Dalam kita duk asyik bertekak kes tuduhan zina terhadap Anwar ni yang sampai ke sudah takkan dia ngaku, rupanya ada sekoq musang berbulu ayam BN ni buat hal lagi dengan mengeluarkan stetmen yang cukup mengguris hati orang-orang melayu dan UMNO. DS najib, nak tunggu apa lagi tanggung bewak hidop ni, terajang saja keluar dari BN.

Soi Lek Sanggup Undi PKR Jika Sedia Mansuh Hak Melayu
Datuk Seri Dr Chua Soi Lek menegaskan beliau akan menjadi orang pertama mengundi PKR jika parti komponen Pakatan Rakyat itu sanggup memansuhkan keistimewaan orang Melayu.
“Jika PKR berani meminda Perlembagaan dan memansuhkan keistimewaan orang Melayu, saya adalah orang pertama akan mengangkat tangan untuk mengundi PKR,” kata presiden MCA dalam video yang diposkan menerusi Youtube di laman partinya.-themalaysianinsider

KD dok rasa mula dari dia menang Presiden ari tu.... Ci sengaja nak permainkan Kerajaan ... Depa memang x mau bagi menang sebab tu lah kasi pelakon blue ini jadi presiden.... Tak kan la cina tak marah.... kalau presiden pun kaki cam tu..... Depa ka ta Cina tak kesah... ada ka patut.. gila betul..

No comments:

Post a Comment

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...