Wednesday 20 April 2011

HANYA DAP boleh ISLAMkan seluruh SARAWAK : Bloger Gelong

KD kesian tengok bloger gelong ni .. Adakah patut dia kata DAP berupaya untuk mengislamkan seluruh rakyat Sarawak yang terlalu banyak maksiat... Satu yang cukup merapu ... Dia mungkin tak kenal DAP .... Dia tak kenal pemimpin DAP ....tengok kata dia..


Alhamdulillah, ana selamat kembali ke pangkuan keluarga malam semalam. Puas dapat cium isteri-isteri (2) dan anak-anak. Mereka inilah sebenarnya sumber kekuatan ana dan rakan-rakan aktivis PAS seluruh Negara. Bawa jugalah tiga empat lima ekor terubuk masin. Buat rasa kenangan di Sarawak. Sewaktu menceritakan pengalaman di Sarawak; ana hanya memberikan gambaran bahawa masih ada peluang untuk PAS memberikan saingan di Sarawak. Masih ada.
Pada ana, perjuangan PAS di Sarawak bolehlah kita sifatkan sebagai JIHAD. Sungguh. JIHAD. Bandar Kuching pada ana adalah sebuah bandar yang tidak ada moral. Minta maaf cakaplah. Bandar yang terisi di dalamnya pelbagai kebusukan noda yang merosakkan masyarakat. Belum kita cerita tentang Gereja yang lebih banyak dari masjid. Belum kita cakap pasal anak muda Islam di Kuching yang hidup macam tak ada JALAN IMAN. Malah, ana sanggup kata mereka ini SESAT.
Bayangkan, kalau Jumaat, Sabtu dan Ahad; anak gadis Sarawak bersepah di Kuching dengan skirt pendek dan baju nampak coli. Naik berbulu mata kita menengoknya. Dosa memang dosa. Tapi kalau dah lalu depan mata nak buat macamana. Cubalah duduk di depan pintu Pullman sekitar jam 7-9 malam hari Jumaat. Anak gadis Melayu datang macam birah dan pelacur. Ana minta maaf cakap. Keluar kereta. Betulkan skirt. Tonjolkan dada. Lepak minum bir. Yang suka puak UMNO yang duduk dekat Pullman. Celik biji mata. Ana yang datang sekejap sebab ambil duit daripada PKR; jadi merah biji mata. Takut tengok budaya ISLAM di Kuching yang semakin rosak.

Inilah kenangan seorang Bloger PAS .... Dia memang pandai mengata ... Sebelum pilihanraya tak berani pulak keluarkan kata cam ni... Harap 2 nak dapat undi ... Tapi oleh kerana kerja yang tak ikhlas mana nak menang;;Itu sebab 12 kerusi dapat kat DAP ... PAS jadi hamPAS..Kenalah sikit antara orang kafir dengan Islam .. Muka semua sama ... Kaum nya ramai di sana bah... Hormat sikit...... Jangan main hentam jerr....

No comments:

Post a Comment

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...