Tuesday 5 April 2011

Samada ya @ tidak .....UN WAR ..AN WAR AWAT LAGU TU


Blogger PR telah membentuk satu revolusi 2013.  

Juga turut serta pada majlis itu, Prof Pilih Kasih.  GAP panggil dia professor biol!!! heheheeh... Standard PR, politik ke dunia hiburan, dunia hiburan ke politik.  Tak percaya, tanya Vernon di Sarawak.  

Nampaknya, mereka perlukan sokongan moral akibat dari fitnah mereka yang berjaya dipatahkan.  Ini juga petanda bahawa mereka semakin ditelan gelombang kebangkitan pejuang fisabillillah yang muncul mempertahankan agama, bangsa dan negara.   

Mintak nyawaaa... Mintak nyawaaaa...   Pasti mereka juga diberi oksigen dan "pembakar semangat" .. hehehe...

Serangan cyber minggu lalu yg mengakibatkan blog-blog pro kerajaan tidak dapat berfungsi dengan baik .  Malah, syahidnya blog sahabat warisan 2057 tidak akan mematikan semangat blogger pro kerajaan untuk terus menyalurkan fakta kehaprakan Fuckatan. 

Tahniah GT ucapkan kepada seluruh warga fisabillillah yang berjuang menentang kemunafikan Anwar n Co.  Teruskan serangan anda... mereka semakin terhimpit, sempit, sakit!!!

Jom tgk video motivasi blogger PR!
 KelisaDuri kata apalah susah sangat hidup ini ..... Kalau dah tak boleh jadi tok imam masjid, kita jadi tok imam surau, Kalau x boleh jadi imam surau kita jadi imam kat rumah kita
Kalau tak boleh jadi pensyarah kita jadi cikgu ... kalau x boleh jadi cikgu,  kita ajar jer anak 2 kita dirumah...
Kalau x boleh jadi perdana menteri kita jadi menteri,,, kalau x boleh jadi menteri kita jadi ahli parlimen.. kalau x boleh jadi ahli parlimen kita jadi ketua kampong... habis kalau x boleh juga jadi ketua kampong kita jadi ketua rumah kita sendir.......
Aku pun heran apalah yang hebat sangat kita ni .... kalau orang dah keluar kan gambar ...video... dan macam 2 ...nak gagah juga...... cari apa?  
Tok guru kata nanti diakhirat semasa Padang Mahsyar... Semua apa yang kita buat akan keluar...ditayangkan ... kita tak boleh jawap dengan mulut... Semua anggota kita yang jawab.... Dahla tu DSAI.... JANGAN BIAQ SEMUA ORANG TENGOK SEMUA ... DAN LAGI  ... TOBAT LEKAIH.....





No comments:

Post a Comment

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...