Follow by Email

Wednesday, 29 June 2011

BERSIH KA KOTOQ?......sapa yang tinggal?

KD cari  menjejaki beberapa maklumat tentang perhimpunan bersih 2.0 kata kenalan yang dapat dibual dan dibincangkan.....
maklumat pertama yang dapat KD dengari setiap satu parlimen mesti datang ke perhimpunan tersebut dengan jumlah seramai 500 orang ahli Pas, PKR dan Dap.... Terdapat juga maklumat yang mengatakan  setiap kawasan parlimen yang memiliki 3 DUN  setiap DUN hendaklah menghantar 250 orang peserta demonstrasi.......
Jangan buat pasai bro ramai sangat tu .....mau  terangkat bangunan KLCC @ PWTC....
ye la satu malaysia ada 222 tapi tolak dulu sabah dan Serawak.... tak kan nak datang kerana demonstrasi kot..   So kita kira semenanjung dulu ... Jumlah kerusi di Semenanjung ialah 165....... kalau 3 DUN ada 750 orang /parlimen...................        tak payah kira 750 oranglah....... kita kira  500 org. dah lah senang sikit....82 500 orang tu,...... ramai tu........Kencing sorang sikit ...... kat tepi jalan ... mau banjir KL wei....... Tu kira buat baik la tu.... baru kencing...........
Apa kata air tin....... bungkusan makanan ... mesti ada yang bawa anak... napkin anak.......  tak kan semua nak tidor Hotel................ yang cina kaya.. Okla ..... tetapi orang Pas mesti cari hotel antarabangsa 5 bintang  yang melambak sekiitar KL di buat oleh kepimpinan BN ... ia itu masjid....... tak ke koyor masjid... kalau dah jadi tempat tidor.................................


itu masalah yang timbul ....... patut kah ada demonstrasi Bersih ni.................


Kedua.... KD kowteam .... congceng punya congceng dengan dia orang KD tanya tentang baju kuning bersih ... dapat berapa helai....... wei.... bayar bro.... ini perjuangan.... mesti bayar..... berapa tu RM 15 bro.........

Sedih ternyata rakyat tertipu sungguh kerana mempertahankan mereka untuk poket pemimpin mereka.....
Apa yang KD pernah dengar baju itu cuma dijual RM 5/= sahaja kerana ia adalah sponsor syarikat  dan  tertentu.. serperti Zaitun Industri.... DSAI... Ambiga sendiri yang mendapat sumber dari Madelein Albright dan George Soros dari amerika  untuk tujuan ini......... bayangkanlah kalau dah RM 15 X 100000 helai   woi banyak tu....... satu 1/2 juta ada tu........

Sembang 2 lagi dengan org. lain pula..... KD dengan tak semua ada nanti.....yang KD dengar ialah.....

Nik Aziz dan kuncu 2 Kelantan semua pergi  ziarah makam Al Bukhari .. madinah, Syiria...
Ambiga dan Sivarasa akan pergi India .... sampai 13 hb
Kit Siang dan Guan Eng serta ramai ahli parlimen Dap akan ke Taiwan balik 12 hb
Azmin ..dan ramai geng PKr akan ke Indon .....

Itulah yang KD dengar betul ke tidak tak tahulah kita nanti 9/7 tapi sapa yang tinggal..yang lain mungkin tolong perabih duit rakyat hasil baju kuning pi jalan jalan... Dari nama tu yg. power Anwar dengan Mat Sabu......comfir.m   Kalau Anwar kena  tinggal Mat Sabu dengan Sam KET. AMK  dengan Sasi  chi.... chiak onkee  heng sana heng sini........ hampa bukan YB...... org... boleh la perabih duit rakyat tipu penyokong.... Lu orang   pi running la cari duit sebab lu org,  bodoh lagi.......

so KD rasa kerana nak kena tipu elok la semua mangkok ayun jangan beli baju Kuning yang kotor tu...... penoh dengan penipuanm...... temberang..... tambahala yg... tua 2 fikirka adat kata ... rumah kata pi kubor kata mari........ jgn dok susah 2 la nanti yak pasai minum ayak freeeeeee

Tuesday, 28 June 2011

demostrasi o demontrasi sama dengan solat rupanya !!!!!!!!!! Senang la kita

Kd makin pening tengok orang gila nak adakan demontrasi....... Konon kerana pilihanraya tak bersih .....
tapi nak bersih apa lagi....... deme lu orang sudah cover 9 negeri..... lu orang dah cover suku dari parlimen ... kalau tak bersih mana boleh lu orang menang mey.........

Lu orang tengok Singapork ... mana ada pembangkang boleh cover banyak 2 tapi kali ni Singapork banyak sikit pembangkang  berapa tak 6.... kurusi jer.... lu orang tengok pembangkang di Malaysia tak bersih ker.....
video
Nak bersih ... apa ... tengok dulu la siapa bagi fatwa...mursyidul  am....... jawapan real diktator... tak payah bertanding komfirm dapat................ cakap dia semua hampa kena ikut....... Kira2  dekat nak jadi Nabi dah ... kerana silap tak pernah buat.... maasom ler tu.........Boleh ampun dosa orang berzina mirip  mirip2.... pop...
sapa yang boh kat dia tak taulah ,,,,,,, elok kontrol sikitla .... jgn keterlaluan..... itu sifat apatu.... takbor.... cakap arab lah ....... tak apaer  ni kira ok ... kasi orang faham ........ cakap arab pun kalau kita sendiri tak faham buat per........ contohnya adakah solat sama dengan demonstrasi..... tak ke giler punya hal....... Solat tu wajib........ memuji tuhan , amalan jaga kebersihan, sayangi, alam .. saudara.....
Demonstrasi binatang apa....macam babi..... rosak harta benda , kritik orang... badan peloh 2 bau hapak.. tak tidur pun boleh .....  dok menjerit tepi jalan...... sama ka ?????????????????????????????

mengong.... pikiak tengok la..... cam, na sama ka

Knape aku sayang Malaysia..............4

Di Malaysia tak la ada bencana alam yang giler 2 tapi bukan tak ada ....... ada ..... Itu kerana masalah tertentu.....

1.Banjir........................
tahun 2010 banjir besartelah berlaku di Kedah...Sebelum tu ada juga berlaku di Johor......Kalau di Kelantan ... banjir biasalah dah orang Kelantan pun macam tak tahu ini bala Allah ... tetapi dia orang kadang 2 buat macam pesta.... jgn marah bro...
Tetapi yang jelas nya dua negeri pimpinan pas selalu banjir....Manalah tak banjir dia orang selalu minta doa pada Tuhan supaya turunkan bala.... selalu juga dia orang sembahyang hajat.... Dia orang ni kan ker alim ulamakdoa makbul oooooo......Dia orang selalu berdoa ...... YA ALLAH ,,, KAU TURUNKANLAH BALA KEPADA ORANG YANG TIDAK MEMBUAT SEPERTI MANA SURUHAN MU.... (hukum hudud)....... Memang dia orang tak buat kat dua 2 negeri tu sedangkan dia orang berkuasa..... Sebab tu lah banjir,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

2.Tanah runtuh.....bangunan runtuh........


tanah runtuh termasuk la yang baru ni ada kat selangor..... Biasalah ...... mana tak runtuh ingineer ada tapi ingineer sebok nak berpolitik .... bukan buat kerja dia,,,,, sapa tu..... tak tau gi NIZAR JAMALUDDIN.....  dia tu kan ka ingineer... sebok beragih tanah bagi 999 tahun kat Cina last Sultan pun risau..... Sebab tu lah bila puak Pas jadi Tok imam sembahyang jumaat ,..... depa tak boleh doa untuk Sultan ..... terlajak la Sampai Pulau Pinang .... Sebab tok imam tu impot dari Perak..... Sampai punya gila pi doa kat Lim guang Eng... tak ker gila...........
3.dulu ada jerubu macam nak gila tengok jauh tak nampak pedih mata.... kena pakai tutup idung ... orang boleh bawak tumpu keme.....ruper-ruper..nya  ada lah masaalah besor... orang nombor dua kerajaan Malaysia main jubor...... patutla  pedih mater kiter.... so kerana masih ada banyak lagi ulamak yang di terima  maka jerubu hilang bersama pemecatan timbalan PM...... tak tahu lah nak datang balik nampaknye jerubu ni... bila puak Ulamak dah ubah step...... dah jadi free dance  tak nak dah gayer lame Nasyid cotemporoli......
sebab deme dah ikut syekh al juburri kater deme dulu..........

Namun begitu toksah dok buat giler ler nak pi sokong aljubori tu...... karang jerubu datang balik kemer.....aku cakap jer ... kemer pikioler  sendiri.................

video
Aku kabor kan jer kemer aku kater jangan jangan ler... kalau jadi nanti macam maner.... nyesei kiter tak sudah ... kerane nak sokong aljubori...... demontrasi bersih ciptan hindu paria ambiga giler tu pun kemer nak ikut.......... jgn ler... krang kemer kene ISA.........................................

Monday, 27 June 2011

Komunis !!!!!!!!!!!!!!!!!

KD mengutip perkara ini dari blog anti jumud  dan juga kosmo..... so u all perati la baik 2

KEPALA BATAS - Polis percaya kumpulan 31 warga tempatan yang ditahan di Plaza Tol Sungai Dua, Butterworth, dekat sini ketika menaiki sebuah bas petang kelmarin, cuba menghidupkan semula fahaman komunis di negara ini.

Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abd. Rahim Jaafar berkata, ia berdasarkan penemuan pelbagai bukti yang ditemui dan dirampas pihak polis di dalam bas yang dinaiki oleh kumpulan tersebut.

"Kumpulan itu dilihat cuba mewujudkan semula fahaman komunis menerusi Perhimpunan Bersih yang dirancang diadakan nanti.

"Ini satu perkara serius yang boleh mengancam keselamatan negara," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Utara di sini semalam.

Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) akan mengadakan perhimpunan di ibu kota pada 9 Julai ini.

Menurut Abd. Rahim lagi, beberapa barangan yang dirampas daripada kumpulan terbabit dengan jelas cuba menghasut rakyat supaya menentang kerajaan dengan menyertai Perhimpunan Bersih terutamanya menerusi beberapa jenis risalah yang dicetak dalam pelbagai bahasa.

Selain itu katanya, beberapa helai baju-T berwarna merah yang dirampas juga ada mempunyai cetakan gambar pemimpin fahaman komunis iaitu Abdullah C.D., Rashid Maidin, Chin Peng dan Suriani Abdullah selain beberapa helai baju lain yang tertera tulisan serangan neo-liberal rakyat terus sengsara dan anti-capitalism.

Jelas Abd. Rahim, polis turut merampas 15 naskhah akhbar Sosialis berbahasa Tamil, 10 naskhah akhbar Sosialis berbahasa Melayu, 15 bendera logo Parti Sosialis Malaysia (PSM), 600 helai risalah tertera Perhimpunan Bersih 2.0 dalam bahasa Melayu dan 1,500 helai risalah PSM dalam bahasa Melayu.


KD dah rasa memang ada puak lain yang mempergunakan melayu untuk kepentingan mereka .....ada kah orang melayu bodoh ??????????????
video
Dengar suara baik 2 tak ada kah suara orang sebangsa dengan pejuang ini...... Atau memang pejuang ini di manipulasi @ sememang semuanya adalah penipuan........... Piakiy la sendiri

Sunday, 26 June 2011

Tuntutan IFC...... AMBIGA punya celaka......

Ini adah tuntutan dari IFC yang didalangi oleh Ambiga ... yang  menjadi     pengerusi kepada demostrasi bersih 9/7 nanti.....  Tuntutan ini sememangnya tidak dilayan..... Sebab itulah di perlu menjadikan negara kita huru hara , supaya  tuntutanya terlaksana .... Adakah tuntutanya bersih?.........
Adakah  mereka yang ingin berdemonstrasi  ini tahu  tujuan sebenar ambiga dalam demonstasi ini?
HANYA KITA ORANG   YANG BERAGAMA ISLAM SAHAJA YANG MEMAHAMI PERKARA INI AGAR TIDAK MELIBATKAN DIRI DENGAN DEMONSTRASI      GILA INI.          





Ancaman Daripada 14 Tuntutan IFC Terhadap Umat Islam

1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibubapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.(kes siti hasnah vanggarama klik sini )

2. Orang-orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka(murtad) dan tidak boleh dikenakan tindakan undang-undang.

3.Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh mahkamah syariah tetapi dikendalikan oleh mahkamah sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan orang Islam. Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam(murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami-isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

7. Orang-orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya..

8. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.

(Pada 9 Jun 2008, kerajaan campuran Pakatan Rakyat ( PR ) negeri Selangor yang terdiri daripada PKR,DAP dan Pas telah membuat pengumuman untuk menghapuskan peraturan menghadkan rumah ibadat bukan Islam boleh dibina dengan keluasan melebihi 10,000 kaki persegi di negeri itu.

Keputusan ini diumumkan oleh Dr. Xavier Jayakumar (Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin Negeri, Naib Presiden PKR) bersama Ronnie Liu Pengerusi Tetap Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Penyelidikan dan Pembangunan Negeri, Exco DAP Pusat.

9. Orang-orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.

10. Bible dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.

13. Orang-orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.

14. Sepatutnya islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

 Ambiga ni jadi pengerusi bersih ......Tujuan nya supaya negara kacau bilau , haru biru ..... maka tuntutan yang dia  minta tu kerajaan kena laksanakan..... Bersih ker otak dia ni..... Jadi kalau anda sebenarnya seorang Islam jgn dok campor la org  gila ni..... nak bersih apa.... Dulu dia jadi pengerusi Bar Council.... dia sendiri tak tahu ahli dia pakai Dato palsu ...... Lepas bunuh orang melayu 4 orang baru ... tahu kata tipu.... Ini kah pemimpin bersih......Peeeeeerah...........................................................

Knapa Dato T ngaku salah terus.... tak dan becara jawab la?

 Semua org tahu Dato  T dah kena........sikit banyak tak kira lah .... yang penting lu salah lu jawap .....KD copy ada blog awek tulis tentang Dato T sikit jer la... Pewaris anak Bangsa........

Info Pu3 perolehi. Datuk T sudah dijatuhkan hukuman atas kesalahan yang mereka akui. Datuk Eskay didenda RM 3,000 atau penjara 3 bulan. Datuk Shuib denda RM1,500 atau penjara sebulan. Manakala TS Rahim Thamby pula atas tuduhan bersubahat dijatuhkan hukum RM1,00 atau penjara sebulan.  Ertinya selesai sudah kisah tindakan yang dilakukan oleh Datuk T dan pu3 tahu mereka adalah manusia yang menerima hukuman tersebut dengan hati terbuka

 

Sikit ker banyak ker tak kira ..... Tapi undang 2 menentukan sesiapa yang memiliki, menayang video lucah lu kena............................................
Tapi apa yang KD rasa terkilan sangat apalah punya x best tiga 3 org ni......... Terus jer ngaku...... tak dan nak soal jawab ....  Orang soal jawab la dulu baru keluar cerita macam mna hero pilem tu paksa saya suruh bayaq tiap kali trip pi Bangkok.... Akhirnya saya tak larat nak cover so .... I all ready endorese  lokasi tempatan............. baru timbul nama watak utama kedua .... dll................

mungkin la bila bicara mejestrate ... comfirm bengkek ... akhir bagi denda maksimum ...... apa lalu takut.... Dato Eskay tu kan dah beli banyak kilang baja dari Thaksin Sinawatra di merata tempat .....apalah takut... bagi derma lebih sikit......