Follow by Email

Saturday, 11 June 2011

Bila Mat Sabu........................

KD terpanggil mengingatkan hasil  pemilihan MT PAS  yang baru lalu.................. Tahniah kepada yang menang Priden yang tidak di pertandingkan ..... Tahniah kepada  Timbalan Presiden ..... orang kedua terbesar dalam PAS penting tu.........
Tuan Guru Hadi Awang seorang tokoh agama .. Masjid Rusila tu siapa yang mulakan.. Hebat pengalaman.. Tokoh agama ,  Pernah jadi MB, Presiden lagi....member parlimen lagi......
Tapi yang KD heran Mat Sabu boleh menang .... Inilah ujian Allah yang ketara dan nyata terhadap ahli Pas..
 Carilah pemimpin yang terbaik dikalangan  kamu............inilah yang terbaik....

1. Ditangkap khalwat dalam bilik di hotel perdana
2. Kepala buat kacau orang nak berniaga...

Berkumpul kat tengah jalan nak.. lalu pun susah tak kacau lagi ke.......
3. Kena lah masuk penjara dulu  baru reti memimpin...

Bila masuk baru kelas jadi pemimpin........ Macam mana lah kepala hotak depa ni.........  Kalaulah negara kita tak telus... tak bersih tak adil.... Tak kan lah nak ada pembangkang ,,,,,trak kan pembangkang boleh menang...    Tengoklah negara jiran ... yang dok megah sangat dulu ada sorang dua je pembangkang..... adakah depa bersih.....KD rasa eloklah semua rakyat fikir betul 2 kalau nak undi depa ni.... Tak kira yang mana .... seburuk 2 mana kerajaan tetapi kalau pembangkang yang ada lebih buruk lebih baik sokong kerajaan.............................................
Tapi tulah rupa Timbalan Presiden PAS .... Parti Islam Semalaysia ... Dulu pejuang Islam la ni pejuang Kebajikan ..... CUBALAH BAYANGKAN ANDAINYA TIBA2 HADI AWANG MENINGGAL SARI DUA NI.... INILAH PRESIDEN PAS..... YANG BETUL 2 PUNYA HAPRAK GILA.......
 ..Wassalam

No comments:

Post a Comment

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...