Follow by Email

Thursday, 29 September 2011

Mesyuarat yang menggagalkan HUDUD


Mulai sekarang PAS atau siapa sahaja pemimpin PAS termasuk Nik Ajis HENTI kan lah menjual HUDUD untuk meraih undi. Buat Malu aje.

Pakatan pembangkang dah buat keputusan Tak laksana hudud..walaupun PAS dan DAP telah duduk untuk mesyuarat bersama semalam. Tak payah dok tuduh lagi ini mainan politik UMNO sebab mereka sendiri pun tak boleh selesaikan masaalah. Kesepakatan dicapai MEMBUKTIKAN PAS CUMA MAMPU DUDUK CELAH KELENGKANG KERPAL SING...!!?

Malah Anwar Ibrahim dalam kenyataannya pun dilihat pendekatan selamat dengan berkata mereka mengormati aspirasi PAS mahu melaksanakan hudud disamping menghormati pandangan DAP yang membantahnya ekoran bertentangan dengan perlembagaan.
,
 KD tak tahulah Apa pulak kata Nik Aziz selepas PAS bermesyuarat dengan Pakatan malam tadi . Adakah beliau berani nak buat hudud di Kelantan walaupun ditentang keras DAP ??

Nik Ajis dimalukan lag sekali...tapi apa nak di kisahkan..Nik Ajis pun bukan tahu malu...!!


Inilah yang sebenarnya perjuangan mempergunakan agama untuk kepentingan politaik sendiri

Sunday, 18 September 2011

Awas.. Ini Sulit..............

Dah Lama KD tak taro apa kat sini... KD rasa malas plak  ... sebab  ...banyak hal lah...  hari KD buka ni rasa kesian kat dia.. .. tapi KD tak tulis pa2 just kopi jer yang di tulis oleh Laksamana Jebat ....    Kawan lama KD  best gak    
Ini berita yang baru diterima. Perkara ini masih dalam perbincangan sulit peringkat akhir tetapi hampir pasti dilaksanakan.
Exco Kerajaan Selangor Hassan Ali DAN ahli parlimen Bachok yang juga bekas Timbalan Presiden PAS Nasharuddin Mat Isa dikhabarkan sudah berunding dengan Hishamuddin Hussein bagi "memproses" permohonan mereka menyertai Umno.
Bagaimanapun lokasi pertemuan dan siapa yang terbabit selain dari mereka bertiga masih lagi dirahsiakan.
 
Spekulasi kini tersebar sejak seminggu lalu dan lebih hangat semalam apabila beberapa beberapa sumber memetik bahawa kedua-dua mereka sudah tidak lagi bersama dengan PAS dan Pakatan Rakyat. 
Beberapa pengumuman mengejutkan akan diketahui dalam tempoh terdekat. Sekiranya benar sumber ini maka Najib akan merancang tindakan lebih ampuh untuk merampas Selangor dari Pakatan Rakyat