Follow by Email

Thursday, 10 May 2012

Kurang ajaqnya jenih Cina Nameewee



Kurang ajaq sungguh cina namiwee  ni.....Tapi dia boleh pulakdiampunkan hari tu lagu negara ku .. agama Islam TNB ... tapi untung duaa ada pulak org pi sposer ia punya  nasik lemak  kopi o........ baguih sangat ka?   
Jalang siam ni pandai ka cakap mcam tu kalau dia tak ajaq.....Nazri     ... pikiaq habih..2   walaupun aku tak pernah mengundi hang... tetapi kerana undi aku sedikit membantu untuk BN berkuasa ... kalau tak hang tak rasa jadi menteri.........

 Namiwee senang nak pi jumpa  hang buat perangei mcm tu.....tambah sakit hati bila puak bersih ngada 2 lagi
Perati la habih wei perangai depa ni... kalau nak bawak pi jumpa menteri... apa kata org. yang sokong....

1 comment:

  1. Memang puak w gila ni dah nak mampos.. buat kerja gila .pi amek duit yahudi nak melingkuo negara sebdiri

    ReplyDelete

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...