Follow by Email

Sunday, 6 January 2013

Buat Malu orang cina saja

Tersebutlah kisah sebuah parti politik yang sebenarnya cukup cauvanis, cukup rasis dengan kecinaan menuduh orang lain rasis , tidak ada sifat Malaysia Malaysian seperti parti mereka mengadakan persidangan pemilihihan peringkat kebangsaan... yang dapat undi terbanyak dah tentulah... godfather uncle Lim KS.. nombot 2 dah tentu anaknya  Lim   GE  kerana mereka parti dinasti... yang ketika buat penawar bagi yg terer lawyer tu ... Karpai singki dan anak dia kena menang juga No 8...adaseorang India menang no berbelas belas lah ... bagi menunjukan mereka ada sifat Malaysia Malaysian.


                                                   

Maka orang melayu dari berbagai pihak pung pang pung pang lahhh.... hantam parti ni.. Barulah parti dinasti Lim ni sedaq org melayu takdak dalam CEC tu....mula 2 depa saja buat.. kerana depa tau melayu ramai yang bodo...Bila bising 2 terpaksa lah korbankan pengerusi pemilihan tapi bagi hadiahlah bro.... cina kan ka  kaya...
katakan saja silap kira undi....
adakah patut nak silap cina meniaga juta 2 ringgit ... tiba 2 nak kira undi 803 pun tersilap....sebenarnya saja depa reka... nak menunjukan melayu dah terok sangat .. ketagih kuasa ... sampai orang main 2 pun depa katagih nak gak jawatan tuuuuu.....
Kalau aku dikalangan masyarakat cina mampoih aku tak kan sokong parti sebodoh ni...kira undi salah ... buat malu kaum cina...konon 2 telus.. tapi pemilihan depa haru biru....
Inilah dia kata karam singh wallia kata dulang paku serper kata orang depa lagi lebih... bodoh....

No comments:

Post a Comment

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...