Tuesday 20 November 2012

Doa wajib dan doa tak salah


Penubuhan PAS serta perpecahan dari UMNO satu masa dulu adalah demi menegakan sebuah negara Islam dengan menggunakan perundangan hudud. Seorang demi seorang ulamak menyertai PAS.  Menyokong dengan sepenoh hati tanpa berbelah bagi.

Kini demi kuasa ... Road to PutraJaya segalanya berubah...hudud bukan agenda utama... Negara Islam, berkecai sudah.  Negeri dibawah PAS jauh terkebelakang kerana memilih pemimpin yg tidak layak mengurus negeri.

Bloger dan Facebooker meracau tak keruan kerana masalah ini.  Mencipta mentafsir perkataan... ayat 2 Quran berdasarkan keperluan sendiri.  

Alangkah baiknya jika doa yg dibaca untuk meng k o   BN dibaca agar ahli PAS sedar ... bukan dunia yang di cari... tetapi keredaan Illahi yang di ingini.   Doakan agar semua pengundi memiilih calon yg terbaik dalam PRU nanti.     Bukan hanya mengharapkan UMNO yang berkubur.   Kiranya Allah  hendak menguburkan UMNO tidak sampai sekelip mata.  Hancor segalanya... Begitu juga PAS yang hanya meracau bagai orang gila bila membaca dan selepas membaca doa itu.... Tidakah ada dikalangan mereka yang berdoa itu  mempunyai kawan sanak saudara malah ibu bapa atau anak yang menjadi ahli UMNO tetapi di doakan untuk menghapuskan semua ahli UMNO termasuk saudara anak ibu atau bapa mereka sendiri.. sesuatu yang cukup gila DONIA..... GILA HARTA....GILA KUASA...................BUKANLAH GILA BERIBADAH....


P

No comments:

Post a Comment

TAK KISAH KATA LAH APA PUN... JANGAN MENYALAHI UNDANG 2 DAH LER...